پروژه پلاس

پرسش های متداول

آیا قیمتهای سایت به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت محصولات سایت به روز باشد.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای محصولات سایت وجود دارد؟

بله، هرچند با توجه به اینکه قیمت گذاری محصولات در زنبیل بر اساس حداقل سود می باشد، اما بازهم امکان تخفیف روی محصولات وجود دارد.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری وبسایت امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم.

آیا برای خرید محصولات پروژه پلاس ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، شما بدون عضویت نیز می توانید محصولاتتان را خرید و دانلود کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایر مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، فعلا در سایت پروژه پلاس فقط امکان خرید اینترنتی و ثبت سفارش وجود دارد.  

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت پروژه پلاس امن است؟

بله، به بخش اعتماد به ما مراجعه کنید.